Elke 3 jaar houdt de huisartsenpraktijk in het kader van de kwaliteitscertificering een patiënte enquête. Een samenvatting van de laatst afgenomen enquête vindt u hieronder:
Algemeen cijfer: 8.3 !
Positief:
Bejegening
Korte wachttijden bij apotheek
Toegankelijkheid van personeel in praktijk
Matig:
Actieve bevordering juist medicijngebruik
Privacy aan de apotheekbalie
Negatief/
Verbetersuggesties:
Aantal parkeerplekken bij praktijk
Toegankelijkheid praktijk voor rolstoelgebruikers
Ruimere telefonische bereikbaarheid
Wij vinden het fijn dat u over het algemeen zo tevreden bent maar we gaan uiteraard aan de slag met uw feedback.
Er zijn inmiddels 3 parkeerplaatsen aangelegd op de plaats van het oude transformatorhuisje;
We hebben de “tussen” deuren bij de ingang verwijderd om de toegankelijkheid van de praktijk te verbeteren;
De telefonische bereikbaarheid is verbeterd. Sinds eind 2019 beschikken we bovendien over een nieuw telefoonnetwerk, met veel mogelijkheden.